Jak tworzyć skuteczne banery reklamowe w Photoshopie?

Webinar zakończony

O webinarze

Graficzne reklamy internetowe w postaci banerów są z nami już od 25 lat. Przy odpowiednim targetowaniu to wciąż niezwykle skuteczna forma dotarcia do klienta. Niestety internauci przyzwyczaili się do nich i przestali je zauważać. Chcesz tworzyć czytelne, przyciągające uwagę banery, których formaty zachowują spójną wizualnie oprawę graficzną? Zapraszamy na nasz webinar.


Opowiemy o banerach graficznych, kierowanych do Google oraz do mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Skupimy się na tradycyjnej, najprostszej w realizacji formie reklamy, czyli statycznych reklamach graficznych. Podczas części praktycznej pokażemy jak tworzyć artboardy, w jaki sposób przeformatować baner wyjściowy na inne rozmiary oraz jak łatwo dokonywać zmian w pliku.

home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako część globalnej grupy IONOS, home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl oraz homecloud.pl.

Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:

  • Jak układać grafikę i teksty na banerze, aby był estetyczny i czytelny
  • Jak tworzyć testy A/B i wyciągać z nich wnioski
  • Jakie są najpopularniejsze formaty w Google i mediach społecznościowych
  • Jak tworzyć wiele obszarów roboczych w jednym pliku PSD (artboards) i jak hurtowo je eksportować
  • Jaki format pliku wybrać i jak zmieścić się w limitach (PNG, JPG czy GIF)
  • Jak dokonywać modyfikacji dla wielu formatów, wykorzystując Smart Objects i funkcje filtrowania warstw
  • Jak utworzyć „karuzelę” stworzoną z obrazków (2 sposoby)

Dla kogo będzie ciekawy?

  • Dla osób chcących zrozumieć czym jest baner internetowy, jakie formaty przyjmuje i w jakich miejscach występuje (część teoretyczna)
  • Dla początkujących i średnio zaawansowanych grafików (część praktyczna)
  • Dla pracowników działów marketingu bez znajomości programów graficznych
  • Dla osób korzystających z Photoshopa lub darmowej alternatywy – Photopea
  • Dla osób, które cenią sobie czas przy generowaniu różnych wariantów reklam

Prowadzący

Mateusz Atroszko i Michał Krzywania

Starsi graficy home.pl