Jak tworzyć skuteczne banery reklamowe w Photoshopie?
Webinar zakończony
O webinarze
Graficzne reklamy internetowe w postaci banerów są z nami już od 25 lat. Przy odpowiednim targetowaniu to wciąż niezwykle skuteczna forma dotarcia do klienta. Niestety internauci przyzwyczaili się do nich i przestali je zauważać. Chcesz tworzyć czytelne, przyciągające uwagę banery, których formaty zachowują spójną wizualnie oprawę graficzną? Zapraszamy na nasz webinar.
Opowiemy o banerach graficznych, kierowanych do Google oraz do mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Skupimy się na tradycyjnej, najprostszej w realizacji formie reklamy, czyli statycznych reklamach graficznych. Podczas części praktycznej pokażemy jak tworzyć artboardy, w jaki sposób przeformatować baner wyjściowy na inne rozmiary oraz jak łatwo dokonywać zmian w pliku.
home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako część globalnej grupy IONOS, home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl oraz homecloud.pl.
Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:
- Jak układać grafikę i teksty na banerze, aby był estetyczny i czytelny
- Jak tworzyć testy A/B i wyciągać z nich wnioski
- Jakie są najpopularniejsze formaty w Google i mediach społecznościowych
- Jak tworzyć wiele obszarów roboczych w jednym pliku PSD (artboards) i jak hurtowo je eksportować
- Jaki format pliku wybrać i jak zmieścić się w limitach (PNG, JPG czy GIF)
- Jak dokonywać modyfikacji dla wielu formatów, wykorzystując Smart Objects i funkcje filtrowania warstw
- Jak utworzyć „karuzelę” stworzoną z obrazków (2 sposoby)
Dla kogo będzie ciekawy?
- Dla osób chcących zrozumieć czym jest baner internetowy, jakie formaty przyjmuje i w jakich miejscach występuje (część teoretyczna)
- Dla początkujących i średnio zaawansowanych grafików (część praktyczna)
- Dla pracowników działów marketingu bez znajomości programów graficznych
- Dla osób korzystających z Photoshopa lub darmowej alternatywy – Photopea
- Dla osób, które cenią sobie czas przy generowaniu różnych wariantów reklam
Prowadzący
Mateusz Atroszko i Michał Krzywania
Starsi graficy home.pl