Jak zabezpieczyć swoją firmę przed utratą danych?
Webinar zakończony
O webinarze
Ludzie dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i tych, którzy dopiero będą je robili.
W ubiegłym roku co piąta firma w Polsce doświadczyła utraty danych. Czy wiesz, co robić, gdy taki problem dotknie także Twojej firmy?
Utrata danych może oznaczać wysokie koszty, brak możliwości kontynuowania działalności, nadszarpnięcie zaufania klientów i partnerów biznesowych, a w konsekwencji nawet bankructwo. Ten problem może spotkać każdego, także Ciebie.
Uczestnicząc w webinarze, dowiesz się, jak skutecznie chronić się przed utratą danych.
Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:
- dlaczego kopie zapasowe są potrzebne w każdej firmie,
- jak skutecznie zabezpieczyć się przed atakami typu ransomware,
- jak zautomatyzować proces tworzenia kopii zapasowych,
- jak w łatwy sposób wykonać kopię zapasową stron internetowych, baz danych oraz plików na komputerach i urządzeniach mobilnych,
- jak wykonać backup skrzynek pocztowych.
Dla kogo będzie ciekawy?
Dla wszystkich, którzy:
- nie mogę sobie pozwolić na utratę danych i związany z tym przestój w funkcjonowaniu firmy.
- Nie musisz posiadać specjalistycznej wiedzy informatycznej, aby skutecznie zabezpieczyć swój biznes.
Prowadzący

Tomasz Gurgul
Specjalista ds. Kluczowych Klientów w home.pl