Dlaczego stopka w mailu jest taka ważna? Podpisano[x]

Webinar zakończony

O webinarze

Komunikacja mailowa to wciąż jeden z najpopularniejszych kanałów dotarcia do klientów lub partnerów biznesowych. Dlatego też tak bardzo przykładamy wagę do treści, którą wysyłamy.

A co z potocznie zwanymi stopkami? Tutaj bywa różnie! Niepełne lub nieaktualne dane, różne wzory w tej samej firmie, lub grafika, która wyświetla się jako czerwony x proszący o pobranie grafik…

Na webinarze dowiesz się, jakie problemy mogą generować niepełne podpisy (również prawne), jakie problemy sprawiają Twoim odbiorcom lub jak wspomóc swoje działania marketingowe dzięki stopkom. Dowiesz się również, jak łatwo możesz ten problem naprawić.

Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:

  • Dlaczego stopka e-mail to tak istotny i niedoceniany element komunikacji z klientem.
  • Jak odpowiednio przygotowana stopka w e-mailu może poprawić kluczowe dla biznesu elementy (np. jakość obsługi czy informację zwrotną od klientów).
  • Że stopka to nie tylko podpis z danymi, ale także wymagane prawem odpowiednie zarządzanie notami prawnymi.
  • Jak dla całej firmy wdrożyć zunifikowaną stopkę w Office 365.

Dla kogo będzie ciekawy?

  • Dla osób, które są administratorami usług pocztowych Exchange / Office 365
  • Dla osób, które zajmują się marketingiem i odpowiadają za wizerunek firmy
  • Dla osób, które prowadzą firmę i chcą poprawić swoją komunikację e-mail

Prowadzący

Adrian Małyjurek

CodeTwo

!function(){var e,n=”smIframe-iv0ubq0i1dowuk4u”,t=”SM_RESIZE_IFRAME:”+n,i=”SM_IFRAME_HEIGHT:”+n+”:”,o=function(){return e?e:e=document.getElementById(n)};window.addEventListener(„resize”,function(){o()&&e.contentWindow.postMessage(t,”*”)}),window.addEventListener(„message”,function(n){var t=n.data;0===t.indexOf(i)&&o()&&(e.style.height=parseInt(t.replace(i,””))+”px”)})}()