Jak administrować aplikacją Teams w organizacji – Webinar specjalny

Webinar zakończony

O webinarze

Microsoft Teams to sztandarowa aplikacja Pakietu Office, która od niedawna oferowana jest również jako osoba usługa. Podczas ostatniego z tej serii webinarów opowiem jak zarządzać aplikacją w dedykowanym temu centrum administracyjnym. Dzięki temu dodanie nowego użytkownika, edycja zespołu czy jego uprawnień nie będzie już niczym strasznym.

home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako część globalnej grupy IONOS, home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl oraz homecloud.pl.

Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:

  • Jak wygląda centrum administracyjne Teams
  • Na co zwrócić uwagę przy konfiguracji aplikacji w organizacji.
  • Jak stworzyć bezpieczne środowisko komunikatora Teams

Dla kogo będzie ciekawy?

  • Dla osób mających za zadanie wdrożyć i zaplanować korzystanie z aplikacji.
  • Dla administratorów, który borykają się na co dzień z wieloma zagadnieniami komunikacji w firmie
  • Dla osób pracujących z modelu zdalnym, lub hybrydowym.
  • Dla niezdecydowanych pomiędzy Google Meet, a MS Teams.

Prowadzący

Łukasz Szydłowski

Starszy specjalista ds. wdrożeń produktów Marketplace w home.pl

!function(){var e,t=”smIframe-s7zihhu7qfgy7eta”,n=”SM_RESIZE_IFRAME:”+t,i=”SM_IFRAME_HEIGHT:”+t+”:”,r=function(){return e?e:e=document.getElementById(t)};window.addEventListener(„resize”,function(){r()&&e.contentWindow.postMessage(n,”*”)}),window.addEventListener(„message”,function(t){var n=t.data;try{if(0!==n.indexOf(i))return;r()&&(e.style.height=parseInt(n.replace(i,””))+”px”)}catch(o){}})}()