Jak rewolucja w plikach cookies wpłynie na sprzedaż?

Webinar zakończony

O webinarze

Do końca 2023 roku Google planuje odejść od popularnej technologii śledzenia użytkowników, czyli tzw. ciasteczek. W świecie bez plików cookies strategia „inwestujemy w reklamę, robimy kampanię, sprawdzamy bilans” nie przyniesie już zadowalających efektów. Potrzebna jest nowa postawa, oparta na stopniowym umacnianiu relacji z klientem. Wyjątkowe doświadczenie z Twoją marką zatrzyma go na dłużej. Indywidualny sposób traktowania sprawi, że poczuje się bardziej doceniony. To nowe podejście nazywamy Customer Intimacy.

home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako część globalnej grupy IONOS, home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl oraz homecloud.pl.

Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:

• czym jest „cookieless world” i co zmienia w świecie ecommerce,
• czym jest Customer Intimacy i dlaczego bliskie relacje z klientem to najlepsza reakcja na brak ciasteczek,
• dlaczego dane typu zero-party są kluczowe w budowaniu Customer Intimacy,
• jak używać ich w procesach personalizacji i automatyzacji.

Dla kogo będzie ciekawy?

• pracujesz w marketingu (niezależnie od stanowiska),
• studiujesz marketing, zarządzanie czy kierunek związany z branżą IT,
• po prostu pasjonujesz się marketingiem!

Prowadzący

Aleksander Skałka

Strategy Director, SALESmanago