Jak stworzyć politykę zwrotów w sklepie internetowym i uniknąć kosztownych błędów?
Webinar zakończony
O webinarze
Jak często spotykasz się ze zwrotami swoich produktów?
Czy wiesz jak sobie z nimi radzić, a także jak stworzyć właściwą politykę zwrotów?
Bez względu na to, czy sprzedajesz na portalach aukcyjnych we własnym sklepie internetowym, czy jesteś na początku swojej przygody ze sprzedażą, sprawdź jakich błędów należy się wystrzegać.
Zapraszamy na webinar poświęcony samym konkretom w zakresie polityki zwrotów.
home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako część globalnej grupy IONOS, home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl oraz homecloud.pl.
Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:
Jaka jest różnica między reklamacją a zwrotem towaru
Które produkty podlegają zwrotom, a które nie
Zagadnień o obsłudze zwrotów podwyższonego ryzyka w e-commerce
Terminach obsługi zwrotów z uwzględnieniem różnych typów płatności
Wymuszanie – negatywne opinie na portalach aukcyjnych
Jakie są konsekwencje źle wdrożonej polityki zwrotów
Warunki zwrotów konsumenckich — jak je egzekwować i jak uniknąć nadużyć?
Dla kogo będzie ciekawy?
Obserwując mnogość problemów i pytań związanych z polityką zwrotów wśród sprzedawców postanowiliśmy, jako prężnie rozwijający się zespół e-commerce, pomóc w rozwiązaniu najbardziej palących kwestii.
Wraz z radcą prawnym przystępnym językiem odpowiemy na nurtujące was pytania.
Bez względu na to, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę ze sklepem internetowym, czy jesteś zaawansowanym sprzedawcą, sprawdź jak stworzyć politykę zwrotów i uniknąć kosztownych błędów.
Prowadzący
Magdalena Sikorska-Hadowska i Jakub Cieślicki
Head of e-commerce home.pl i Radca prawny - jakub@cieslicki.com