Jak zabezpieczyć swoją firmę przed utratą danych?

Webinar zakończony

O webinarze

Ludzie dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i tych, którzy dopiero będą je robili.

W ubiegłym roku co piąta firma w Polsce doświadczyła utraty danych. Czy wiesz, co robić, gdy taki problem dotknie także Twojej firmy?

Utrata danych może oznaczać wysokie koszty, brak możliwości kontynuowania działalności, nadszarpnięcie zaufania klientów i partnerów biznesowych, a w konsekwencji nawet bankructwo. Ten problem może spotkać każdego, także Ciebie.

Uczestnicząc w webinarze, dowiesz się, jak skutecznie chronić się przed utratą danych.

Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:

  • dlaczego kopie zapasowe są potrzebne w każdej firmie,
  • jak skutecznie zabezpieczyć się przed atakami typu ransomware,
  • jak zautomatyzować proces tworzenia kopii zapasowych,
  • jak w łatwy sposób wykonać kopię zapasową stron internetowych, baz danych oraz plików na komputerach i urządzeniach mobilnych,
  • jak wykonać backup skrzynek pocztowych.

Dla kogo będzie ciekawy?

Dla wszystkich, którzy:

  • nie mogę sobie pozwolić na utratę danych i związany z tym przestój w funkcjonowaniu firmy.
  • Nie musisz posiadać specjalistycznej wiedzy informatycznej, aby skutecznie zabezpieczyć swój biznes.

 

Prowadzący

Tomasz Gurgul

Specjalista ds. Kluczowych Klientów w home.pl

!function(){var e,n=”smIframe-bmsgas9gpkrza86m”,t=”SM_RESIZE_IFRAME:”+n,i=”SM_IFRAME_HEIGHT:”+n+”:”,o=function(){return e?e:e=document.getElementById(n)};window.addEventListener(„resize”,function(){o()&&e.contentWindow.postMessage(t,”*”)}),window.addEventListener(„message”,function(n){var t=n.data;0===t.indexOf(i)&&o()&&(e.style.height=parseInt(t.replace(i,””))+”px”)})}()