Jak zbierać opinie o sklepie w ramach Dyrektywy Omnibus?

Webinar zakończony

O webinarze

Podczas webinaru przedstawimy horyzont nadciągających zmian w polskim ecommerce na podstawie dyrektywy unijnej „Omnibus”. Przyjaznym językiem oraz przy pomocy przykładów z implementacji u klientów TrustMate omówimy meandry prawne planowanych rozwiązań. Wspólnie przejrzymy niejasności i najczęściej powtarzane błędy podczas zbierania i prezentowania opinii na łamach sklepów internetowych. Z uwagi na fakt, że TrustMate oraz home.pl od lat wspierają polską branżę e-commerce, podczas webinaru pokażemy również jak założyć konto w serwisie TrustMate i jak zacząć zbierać opinie w swoim e-sklepie.

home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako część globalnej grupy IONOS, home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl oraz homecloud.pl.

Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:

  • Czym jest Dyrektywa Omnibus: omówienie najważniejszych punktów rozporządzenia;
  • Jak dyrektywa wpływa na prezentację opinii na łamach sklepu;
  • Jak zbierać opinie, aby nie popełnić błędów przy aktualnych wytycznych Dyrektywy Omnibus;
  • Jakie są korzyści z prezentowania opinii w sklepie internetowym;
  • Jak wygląda rejestracja do usługi TrustMate.

Dla kogo będzie ciekawy?

  • właścicieli e-sklepów, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat zbierania opinii w sklepie i Dyrektywie Omnibus
  • przedsiębiorcy planujący w sposób zgodny z prawem zbierać i prezentować opinie w sklepie internetowym
  • przedsiębiorcy zbierający i prezentujący opinie w sklepie internetowym

Prowadzący

Paweł Kubiak

Chief Product Officer w TrustMate. W jego CV znajdują się jedne z większych brandów polskiego internetu takie jak Nasza-Klasa, Ceneo (grupa Allegro) oraz Opineo (grupa Onet). Przez lata rozwijał produkty internetowe związane ze zbieraniem opinii oraz mające wpływ na konwersje sprzedaży w sklepach. W latach 2016-2018 był Business Ownerem w Opineo gdzie zajmował się wyznaczaniem kierunków biznesowych dla spółki. Od 4 lat rozwija produkt TrustMate.io budując serwis oparty na realnych potrzebach ponad 6000 klientów.