Jak zorganizować skuteczny webinar lub spotkanie online?
Webinar zakończony
O webinarze
Prawidłowa komunikacja w przestrzeni online jest podstawą skutecznej współpracy, zacieśniania relacji z klientami oraz pracownikami. Dostrzegamy jej wartość szczególnie teraz – pracując zdalnie i hybrydowo. Skuteczna komunikacja dotyczy także coraz popularniejszych webinarów. Dobrze przygotowane szkolenie online może przyciągnąć nowych odbiorców i zwiększyć zaangażowanie stałych klientów.
Jak się komunikować, aby uniknąć nieporozumień i stworzyć jasny przekaz dla odbiorców?
Podczas webinaru dowiesz się, jak skutecznie używać narzędzi do komunikacji online oraz jak tworzyć przyciągające webinary i efektywne spotkania online. Wydarzenie poprowadzi ekspert z ClickMeeting – jednej z najpopularniejszych platform do tworzenia webinarów i wydarzeń online w Polsce. W agendzie zaplanowano sesję Q&A.
home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako część globalnej grupy IONOS, home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl oraz homecloud.pl.
Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:
• Dlaczego webinary to najskuteczniejsze narzędzie do komunikacji z klientami
• Czy jedna platforma do komunikacji w firmie wystarcza
• Dlaczego w kontekście kontaktu z klientami poprzez online świat nie wróci już do czasów sprzed pandemii
• Jak robią to wybrani klienci ClickMeeting – studium przypadku
• Dlaczego warto wybrać ClickMeeting
Dla kogo będzie ciekawy?
• Dla każdego, kto korzysta z narzędzi do komunikacji online (w dobie pandemii to raczej spore grono)
• Dla tych, którzy rozważają zwiększenie aktywności na tym polu i chcą czerpać większe korzyści z narzędzi do komunikacji online
• Dla tych, którym zależy na dobrej relacji z odbiorcami spotkań online i webinarów
Prowadzący
Radek Sadurski
Enterprise Team Manager od 5 lat związany z ClickMeeting, gdzie najpierw sam doradzał klientom z całego świata, a obecnie lideruje zespołowi 4 ekspertów sprzedaży. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał w egzotycznych krajach: Ghanie, Nigerii i na Filipinach, a następnie przełożył je na rynek w Polsce.