Praca zdalna – praca sekretariatu i księgowości w dobie home office

Webinar zakończony

O webinarze

Przed nami kolejna odsłona webinarów sepcjalnych z cyklu – PRACA ZDALNA!
Postaramy się omówić wszelkie aspekty home office, na których się znamy ?
Opowiemy o tym co wdrożyliśmy w home.pl, więc unikniemy teoretyzowania.
Zapraszamy!

Praca back office na home office – na tym webinarze będziecie mogli dowiedzieć się jak udało nam się (w dużej części) zorganizować pracę zdalną najbardziej stacjonarnych działów.
Jak z wersji papierowej przesiedliśmy się na cyfrową – czyli trochę opiewamy Wam o kuchni od kuchni ?
Dowiecie się w jaki sposób zorganizowaliśmy działania na początku i jak zmienialiśmy naszą pracę wraz z kolejnymi dniami na home office. Opowiemy jak to wygląda teraz i co jeszcze chcielibyśmy zmienić.
Podzielimy się naszymi doświadczeniami, tym jak to widzą nasi pracownicy i jakie są zalety, i wady pracy z domu.

Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:

Jak zorganizować współpracę z pocztą, kurierami – czyli rzecz o korespondencji i przesyłkach.
Jak prowadzić współpracę z działami wewnątrz firmy i zewnętrznymi zleceniobiorcami (np. obsługa prawna) – czyli o pismach, umowach, dokumentach korporacyjnych i fakturach.

Będzie o:

– elektronicznym obiegu dokumentów w księgowości
– księgowaniu faktur na podstawie dokumentów w formie PDF
– archiwizacji dokumentów w formie elektronicznej
– rejestrach i raportach w formie Excel
– e-Deklaracjach
– co robimy, aby to działało – a działa!

Dla kogo będzie ciekawy?

Dla wszystkich małych i dużych przedsiębiorców, pracowników działów backoffice’owych, koordynatorów, prawników, księgowych – czyli dla wszystkich, którzy na co dzień pracują z dokumentem papierowym.

Prowadzący

Małgorzata Mroczek, Katarzyna Bąbelczyk