Praca zdalna – Teamviewer: jak zarządzać zdalnie komputerami – WEBINAR SPECJALNY
Webinar zakończony
O webinarze
#stayhome ale nie zwalniaj tempa!
Przed nami kolejna odsłona webinarów sepcjalnych z cyklu – PRACA ZDALNA!
Postaramy się omówić wszelkie aspekty home office, na których się znamy ?
Opowiemy o tym co wdrożyliśmy w home.pl, więc unikniemy teoretyzowania.
Zapraszamy!
Obecnie, w ramach walki z COVID-19, wielu pracodawców zdecydowało się na pracę zdalną. W związku z tym proponujemy narzędzie pozwalające na zdalną kontrolę innych komputerów bez wychodzenia z domu.
Dzięki niemu każdy Informatyk, administrator, czy po prostu pracownik szybko i sprawnie połączy się ze swoim współpracownikiem i pomoże mu wykonać aktualizację, czy naprawi oprogramowanie na komputerze.
Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:
- Jak zainstalować aplikację, przygotować ją do działania i wykonać pierwsze połączenie
- Jakie narzędzia oferuje sesja połączenia zdalnego
- Z jakimi problemami i obawami spotkaliśmy się w home.pl podczas wdrażania TeamViewera
Dla kogo będzie ciekawy?
Dla właścicieli firmy, którzy chcą wprowadzić TeamViewera w swoje szeregi.
Pracowników wykonujący rolę helpdesku w firmie (najczęściej mikro firmy).
Dla użytkowników korzystający z TeamViewera (rozwiejemy ich obawy związane z praca zdalną i komunikacją przez TeamViewer z zewnętrznymi klientami).
Dla wszystkich, którzy z uwagi na kwarantannę muszą pozostać w domu, a ważne dane/serwer lub też swój służbowy komputer, pozostawili w firmie.
Prowadzący

Krymowski Rafał, Szydłowski Łukasz
Lider Zespołu w home.pl Specjalista ds. Wdrożeń Usług Marketplace