Praca zdalna – Teamviewer: jak zarządzać zdalnie komputerami – WEBINAR SPECJALNY

Webinar zakończony

O webinarze

#stayhome ale nie zwalniaj tempa!

Przed nami kolejna odsłona webinarów sepcjalnych z cyklu – PRACA ZDALNA!
Postaramy się omówić wszelkie aspekty home office, na których się znamy ?
Opowiemy o tym co wdrożyliśmy w home.pl, więc unikniemy teoretyzowania.
Zapraszamy!

Obecnie, w ramach walki z COVID-19, wielu pracodawców zdecydowało się na pracę zdalną. W związku z tym proponujemy narzędzie pozwalające na zdalną kontrolę innych komputerów bez wychodzenia z domu.
Dzięki niemu każdy Informatyk, administrator, czy po prostu pracownik szybko i sprawnie połączy się ze swoim współpracownikiem i pomoże mu wykonać aktualizację, czy naprawi oprogramowanie na komputerze.

Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:

  1. Jak zainstalować aplikację, przygotować ją do działania i wykonać pierwsze połączenie
  2. Jakie narzędzia oferuje sesja połączenia zdalnego
  3. Z jakimi problemami i obawami spotkaliśmy się w home.pl podczas wdrażania TeamViewera

Dla kogo będzie ciekawy?

Dla właścicieli firmy, którzy chcą wprowadzić TeamViewera w swoje szeregi.
Pracowników wykonujący rolę helpdesku w firmie (najczęściej mikro firmy).
Dla użytkowników korzystający z TeamViewera (rozwiejemy ich obawy związane z praca zdalną i komunikacją przez TeamViewer z zewnętrznymi klientami).
Dla wszystkich, którzy z uwagi na kwarantannę muszą pozostać w domu, a ważne dane/serwer lub też swój służbowy komputer, pozostawili w firmie.

Prowadzący

Krymowski Rafał, Szydłowski Łukasz

Lider Zespołu w home.pl Specjalista ds. Wdrożeń Usług Marketplace

!function(){var e,n=”smIframe-325q6ure4t2eije1″,t=”SM_RESIZE_IFRAME:”+n,i=”SM_IFRAME_HEIGHT:”+n+”:”,o=function(){return e?e:e=document.getElementById(n)};window.addEventListener(„resize”,function(){o()&&e.contentWindow.postMessage(t,”*”)}),window.addEventListener(„message”,function(n){var t=n.data;0===t.indexOf(i)&&o()&&(e.style.height=parseInt(t.replace(i,””))+”px”)})}()