Praca zdalna – wyzwania związane z obsługą telefoniczną klientów
Webinar zakończony
O webinarze
Praca zdalna – wyzwania związane z obsługą telefoniczną klientów
Rzadko kiedy wpuszczamy do home.pl gości, a jeszcze rzadziej dzielimy się z nimi know-how budującymi naszą przewagę na rynku, a jest nią OBSŁUGA KLIENTA.
Ten wyjątkowy czas zmienia nasze nastawienie i chętnie opowiemy Wam, jak pracując z domu obsługujemy dziennie kilka tysięcy Waszych zapytań.
O naszych porażkach i sukcesach w zdalnej obsłudze klienta – bez cukru i prawdziwie. Nie będzie tym razem o produktach tylko o ludziach i o tym JAK? ?
Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:
Jak zdalnie sprawdzać, jak Twoi ludzie obsługują klientów.
Jak nie stracić na efektywności.
Jak utrzymać obsługę na najwyższym poziomie.
Dla kogo będzie ciekawy?
Właścicieli firm, którzy obsługują klienta i chcą wiedzieć jak robią to inni.
Prowadzących sklepy internetowe, każdy sklep ma klientów, chce obsługiwać ich jak najlepiej.
Tych, którzy pracują w obsłudze klienta, niezależnie od ich roli w firmie.
Naszych klientów, jeśli chcecie wiedzieć, co dzieje się po drugiej stronie.
Wszystkich, którzy mają pytania z dziedziny obsługi klienta – chętnie na nie odpowiemy.
Prowadzący
Wojsznis Agnieszka
Head of Customer Development w home.pl