Praca zdalna – wyzwania związane z obsługą telefoniczną klientów

Webinar zakończony

O webinarze

Praca zdalna – wyzwania związane z obsługą telefoniczną klientów

Rzadko kiedy wpuszczamy do home.pl gości, a jeszcze rzadziej dzielimy się z nimi know-how budującymi naszą przewagę na rynku, a jest nią OBSŁUGA KLIENTA.
Ten wyjątkowy czas zmienia nasze nastawienie i chętnie opowiemy Wam, jak pracując z domu obsługujemy dziennie kilka tysięcy Waszych zapytań.
O naszych porażkach i sukcesach w zdalnej obsłudze klienta – bez cukru i prawdziwie. Nie będzie tym razem o produktach tylko o ludziach i o tym JAK? ?

Biorąc udział w tym webinarze dowiesz się:

Jak zdalnie sprawdzać, jak Twoi ludzie obsługują klientów.

Jak nie stracić na efektywności.

Jak utrzymać obsługę na najwyższym poziomie.

Dla kogo będzie ciekawy?

Właścicieli firm, którzy obsługują klienta i chcą wiedzieć jak robią to inni.

Prowadzących sklepy internetowe, każdy sklep ma klientów, chce obsługiwać ich jak najlepiej.

Tych, którzy pracują w obsłudze klienta, niezależnie od ich roli w firmie.

Naszych klientów, jeśli chcecie wiedzieć, co dzieje się po drugiej stronie.

Wszystkich, którzy mają pytania z dziedziny obsługi klienta – chętnie na nie odpowiemy.

Prowadzący

Wojsznis Agnieszka

Head of Customer Development w home.pl